Stvari koje su ostale iza nas / Things we left behind

Pogled kažu, uvijek treba biti usmjeren ka naprijed. Sutra, sledecu sedmicu, mjesec, godinu….na sve ono što je ispred nas i što dolazi. Činjenica je da nam je to obaveza, osigurati siguran korak ka naprijed. Ali kročiti u nepoznato je avantura zar ne? Da, kad ne bi bilo prošlosti. Šta bismo bili bez stvari koje smo ostavili za sobom. Stvari iz kojih smo stekli iskustvo.

Ja nemam godina da pricam o svojim dogodovštinama, nisam možda ni sposoban u detalje opisati sve što mi se desilo ili se čak prisjetiti svega baš kako je bilo. Ali osmjeh na lice mi je nabacilo mi je  baš to nešto što je ostalo iza mene. Kako su neki mogli vidjeti na blog sam dodao još jednu stranu pod nazivom “Spisi”. Tu ću dodavati te neke stvari koje su mi izmamile osmjeh na lice sinoć kad sam onako slučajno sjeo da prelistam stare knjige. Nađoh svoju kolekciju auto časopisa iz 1998, 1999, svoje pismene radove iz srednje škole, svoje pjesme, priče…čak i neki dnevnik koji sam vodio tad, a mislio sam da sam ga bacio. Nije to tako davno bilo, nisam ni ja tako star 🙂 ali mnogi osnovci nisu bili rodjeni tada 🙂

To me samo navelo na malo razmišljanja o tome koliko nam znači naša prošlost, kakva god da je. Posebno ovaj ljepši dio. Na kraju krajeva, svaki dan sebi možemo uljepšati sjećanjem na te lijepe trenutke. Redat će se dani i dalje jedan za drugim, mnogo stvari ćemo ostaviti iza sebe, ali svaka će nam jednog dana izmamiti osmjeh na lice….

P.S. Dušice, sretan rođendan.

We should always look ahead they say. Tomorrow, next week, month, year…everything that is ahead of us and coming. Fact is that we have to, we have to ensure our safe step forward. But wandering into the unknown is an adventure isn’t it? Yes, but only if there were no past. What would we have been without the things we left behind us. Things we gained our experiences from.

I’m not old enough to talk about the things I’ve been through. I may not even be able to describe it all in detail or to remember everything exactly how it happened. But just those things that I left behind put a smile on my face. As some of you may have seen I have added another page to my blog named “Writings”. There I’ll be adding some of the stuff that I stumbled upon last night while going through my old books. I found my 98 and 99 car magazine collection, writing from high school, my poems, stories…even a diary I used to write that I thought I threw away.  It wasn’t all that long ago, I’m not that old but many kids were not even born then 🙂 .

It just got me thinking about how much our past means to us, however it looks.   Especially the beautiful part of it. Eventually, remembering those fine moments can make our day. Days will come, one after another, we will leave a lot of things behind, but each and every one of them will one day put a smile on our face…

Ovo se slušalo u to doba! Ova obrada na klavijaturi je zaista dobra.

This is what I used to listen at the time. This piano cover is just so good.

Leave a Reply

