Četvrtak, 07. 10. 2010.

 

Sve kreće sa pokušajem. Ako ne uspijete pokušajte ponovo i doživite još veći poraz. Ali nikada ne odustajte. Možda je to ono što bi moglo da se kaže za film koji sam gledao nedavno. Pisan po knjizi La Pregunta De Sus Ojos Eduarda Sacherij, osvojio je mnoge prestižne nagrade među kojima je i Oskar. Dugo mi je trebalo da sjednem i pogledam ovaj film, još duže će mi trebati da ga zaboravim, ako ga ikada zaboravim.

Neću pričati o radnji filma, za to imate druge stranice, pisat ću baš o utisku koji je ostavio na mene. Ne želim reći da sam se poistovijetio sa piscem koji na samom početku piše poemu pa je prekriži i baci, pa tako i narednu…zaspi sa praznim papirom na kojem nekad u pola noći napiše “Bojim se”. Ne želim reći da sam to ja ali moram reći da koliko god različita bila situacija u kojoj se nalazimo, ista je potraga, sve što pišem kreće na isti način, pisanjem i brisanjem.  Već nekoliko dana pokušavam sjesti i napisati novi tekst, vezan za ovaj film, ali mi nikako ne ide. Evo i sada, na pola puta su mi misli otišle na potpuno drugu stranu od onoga što sam htio reći, tako da ću da skratim. Ljubeav ima mnogo lica, ono najljepše i najdraže koje svi priželjkuju, ono pokvareno i bolesno kojeg se svi boje a koje od zaljubljenog čovjeka napravi monstruma i ono lice koje niko ne vidi, tu je oko vas ali vama je bezlično, ne znate šta želi da vam kaže. Ali svako lice ima oči, nosi pogled koji nikada nije ravnodušan. Nosi pogled koji, ako ga ulovite u pravom trenutku kaže sve ono što lice skriva.

Ja to ne znam, ni čitati izraz lica, a oči sam uvijek gledao sa divljenjem, uživao u njihovoj ljepoti, ali nikada nisam tražio poruke u njima. Možda nekada naučim, možda nekada i uspijem napisati nešto veliko…do tada mi ostaje da piše, i briše i pišem ponovo sve dok jednog dana ne prestanem, poražen ili kao pobjednik.

One thought on “Četvrtak, 07. 10. 2010.

Leave a Reply

